Eind september 2023 waren de druiven in Lidy’s tuin rijp en de appeltjes vielen bijna van de boom.
Na de oogst maakte zij hier appel-druivenjam van en bood dit te koop aan bij leden van het Westlands Musicalkoor waar zij zingt. Binnen no-time was bijna de hele voorraad er doorheen. Voor het goede doel – stichting nanah- willen mensen wel een potje overheerlijke jam kopen.
De volgende dag liep zij nog een paar enthousiaste mensen tegen het lijf bij haar gitaarclubje. en zo geschiedde dat binnen 24 uur haar hele voorraad (8 kilo druiven en 1 kilo appels) geplukt, ingemaakt en verkocht was. Chapeau Lidy. De totale opbrengts -93 euro en nog een gift van 25 euro- is inmiddels gestort op Nanahs rekening.