De druivenoogst van bestuurslid Lidy Burgering is weer voor een deel binnengehaald. Daar heeft zij heerlijke druivenjam van gemaakt. Dinsdagavond 3 september startte zij de verkoop van haar oogst om geld in te zamelen voor stichting Nanah. Zangers en zangeressen van het Westland Musical koor kunnen niet alleen een hoge noot raken, maar willen ook een hoge nood helpen lenigen.
Aan het eind van de avond had Lidy haar winkelmandje leeg en waren alle jampotjes met inhoud verkocht voor het mooie bedrag van € 68.

Tweede helft (met port)
Binnenkort haalt zij de tweede helft druiven van de ranken af en gaat ze de boer op om die nieuwe lading jam (met een vleugje port) te verkopen. De opbrengst zal dan ook aan stichting Nanah ten goede komen.